fbpx
Server Novinky a deník Právo si vymyslely globální „důkaz“

Server Novinky a deník Právo si vymyslely globální „důkaz“

Server Novinky dne 5. 8. přinesl v rubrice Věda článek, nadepsaný „Oteplování nesouvisí s průmyslovou aktivitou lidstva, dokládá studie“ . Na druhý den podobný článek vyšel i v tištěném Právu – na první straně (!!) pod titulkem "Globální oteplování nezavinila aktivita lidstva". V pořadu Studio 6 na ČT 24 pak ještě komentátor Práva Alexander Mitrofanov prohlásil s určitostí, že globální oteplování nezavinili lidé a odvolal se právě na deník Právo.

Nevím, kolik lidí čte Právo, snad 200 000 ? A na studio 6 na ČT 24 se může ráno dívat tak minimálně 300 000 lidí? To jsou moje odhady, snad nepřesné. Ale když připočítám ještě návštěvníky serveru Novinky, vyjde mi, že cca půl milionu lidí tady dostalo „jedním vrzem“ zcela nepravdivou a zavádějící zprávu o velice závažném jevu, jakým nepochybně klimatická změna je, píše Jiří Papoušek.

Kde je pravda a jak ji překroutili?

Zdroj a celý článek na www.blisty.cz


Vytisknout